zondag, oktober 23, 2005

 
De leguanen die je in stad ziet met de man erbij. Je mag dan een foto trekken van de dieren op je voor geld. Maar vanop de boot kon ik ze (ongezien) toch fotograferen. Mooie beestjes he?! En dan te bedenken dat ik zulke dieren in de soep heb gegeten...

Hier de kindjes van Indira, onze buurvrouw die genoten in ons zwembadje! Een waar plezier om hen te zien spelen, en er past nog net een van ons bij om dan lekker krap bij elkaar int zwembadje te zitten...

Hier ben ik een heerlijk ijsje van de Haagen Dazs aant eten. Twee bolletjes die veel meer lijken (t lijken er wel 6) Eentje Belgian Chocolade en eentje mokka met chocoladebrokjes. En ik kreeg gratis topping er vanboven op en ik koos voor banaan en kreeg een echte banaan in schijfjes er vanboven op. Heerlijk....! Alleen veel te veel en zeker te veel chocolade waardoor ik me de rest van de dag misselijk voelde.... Volgende keer minder chocolade zodat ik echt kan genieten!

Deze haarspel heb ik helemaal zelf gemaakt bij de leerbewerkingsafdeling, bij Joyce dus. Ik had zo'n speld mee en ik toonde hen die met het idee dat ze ook zoiets kunnen maken voor in de winkel te verkopen. Zodoende wordt dit nu ook in allerlei kleurtjes en formaten gemaakt. En we mochten ook elk zelf eentje maken. Ik koos voor sober maar (naar mijn menig) mooi. Joyce vindt het veel te simpel. Maar ik vind hem wel goed gelukt!

Een van de kleine schaapjes die we op het droge aan het helpen waren... Duidelijk met grote dorst als hij Trudy haar neus al als tepel aanzag... Maandag zullen we zien of ze het al dan niet gered zullen hebben....

Comments:
Mooie foto's van de vlootdagen, wrschnlk heel erg de moeite!

Hopelijks hebben jullie schaapjes het weekend overleefd...
Vleugels hebben ze niet, dus van volgelpest is er geen sprake, alhoewel, als het kan overgaan op de mens, msschn ook wel op andere beestjes. Wees maar vrzichtig, goed je handjes wassen...

Hele mooie speld, idd eenvoudig, maar mooi. Ik heb er ook ergens nog zo-eentje liggen in mn collectie...

HEEL GELUKKIG je gisteren gehoord te hebben. Je klonk eigenlijk wel héél dichtbij.
We verlangen wel om je in levende lijve terug te zien. Jammer dawe op weekend zijn den 10de tot de 13de november...

Alli, nu were wa werken, want 't is ier wok de moeite wi!!!
XXX
 
de schaapjes hebben t ni overleefd,
der zijn er vant weekend 7 gestorven maar gelukkig al weer een tiental geboren. en deze lijken voor het moment wel sterker te zijn... duimen maar!

Je moet de tiende maar naar de luchthaven komen he, voor je vertekt op je weekendje ;) of je moet maar eens naar delft komen de volgende dagen
ofwel een beetje geduld hebben tot ik terug ben t weekend derop.. dat red je wel zeker, een weekje meer of minder, daar komt t bijna ni meer op aan he!
Groetjes
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?