zaterdag, oktober 22, 2005

 

de vertaling

bon dia tur hende
Goeiemorgen iedereen

Aki nan ta hopi duchi.
Het is hier erg leuk.

Tabata hopi kalor.
het weer is erg warm

De dia luna te dia bierna nos ta traha na soto Sta Martha.
Van maandag tot vrijdag werken we op Santa Martha.

Nos kolega na tabata dushi hende i nos a pasa hopi kontentu ku nan .
Onze collega's zijn heel erg vriendelijk en we hebben veel plezier.

Ajera nos a traha kechi.
Gisteren hebben we kaas gemaakt.

Den wiekent nos ta bai landa hopi.
In het weekend gaan we veel zwemmen.

Podise mi no ta bai mas podise mi ta keda korsao...
Ik verlang nog niet naar huis en misschien blijf ik hier wel...

Un sunchi pa tur hende, Vullu
Groetjes aan iedereen, Veerle

Comments:
Tantan en 'Barabas',
bedankt voor de vele pogingen om de tekst te vertalen. Het was erg leuk om te zien hoe jullie probeerden iets van de tekst te maken en het ging duidelijk heel erg goed!
Proficiat!
 
hoho,,
en misschien blijf ik hier wel ...
oei, en ik die dacht dat jij nu stage wilde doen aan de noord- of zuidpool!
Nu, ALS je er blijft.. tja, dan denk ik dat je toch rekening zal moeten houden met meer bezoek..
Bart zal wel niet eeuwig examen hebben na een vakantie, en 'k veronderstel dat Bram Kerstmis ook wel eens in de warmte zou willen vieren..

Maar 't probleem is, Veerle : ik geloof dat je nu eerst 10 weken doodgewoon LES hebt, LES in DELFT, Nederland, koud, regenachtig etc... Sorry hoor dat ik je daaraan moet herinneren...
 
Inderdaad, ik vind onze pogingen ERG gelukt!!!

En, als je daar nog langer blijft, kom ik ZEKER wok wel ne keer af: als ik nu hoor:
* geen spuitjes vooraf
* geen spinnen ter plaatse
* prachtig weer
* leuke mensen
...
Waarom niet???
'k ga wel moeten congé krijgen. Nee, niet op mn werk (daar heb ik congé zat!!!), maar wel van mijnen privébaas thuis, hé!!!

XXX
 
Inderdaad, ik vind onze pogingen ERG gelukt!!!

En, als je daar nog langer blijft, kom ik ZEKER wok wel ne keer af: als ik nu hoor:
* geen spuitjes vooraf
* geen spinnen ter plaatse
* prachtig weer
* leuke mensen
...
Waarom niet???
'k ga wel moeten congé krijgen. Nee, niet op mn werk (daar heb ik congé zat!!!), maar wel van mijnen privébaas thuis, hé!!!

XXX
 
Sorry meid, zo heb je vlug veel comments é. kZal weer veel te snel geweest zijn en 2x gedrukt hebben...
 
Ik zei " MISSCHIEN blijf ik wel hier"...
ni te letterlijk nemen he...
tis ni omdat ze me hier willen houden met alle mogelijkheden dat ik daar ook ga in trappen he ;)
groetjes
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?