donderdag, oktober 13, 2005

 

donderdag 13 oktober

Hellow,

Maandag avond ben ik gaan eten in het Hilton hotel, lekker sjiek, met Trudy en haar ouders en Cristina en zijn vrouw. 't Was wel gezellig en Cristina werd helemaal om de vinger gewonden van Trudy haar papa zodat hij ons de volgende dag uitnodigde voor de lang beloofde bbq.
Dinsdag zijn we gaan werken op Santa Martha. We namen even een kijkje naar de plantjes en zagen dat het goed was. We genoten van de mensen die heel blij waren ons terug te zien. En we hielpen wat hier en daar... Trduy die knipte ook mijn haar. Mijn dreadlock is eruit en alle andere knobbels zijn weg. En het is nu weer kort tot op mijn schouders... 's Avonds was er bbq bij Cristina en er waren nog andere Nederlanders uitgenodigd. Het was gezellig maar om 22u was ik doodmoe en gingen Trudy en ik richting ons huisje (zonder busje of begeleiding.. leve bazen als buurmannen!)
Woensdagochtend hebben we het allerlaatste stukje gezaaid. Daar komen geen drippers, maar sproeiers en ik heb alles op geimproviseerde rechte lijnen moeten zaaien. Intussentijd deed Trudy onkruid uit. Zo vulden we de hele ochtend. Om 12u kwamen Trudy haar ouders haar ophalen en bleef ik alleen achter. Ik dronk Leguanensoep bij Luis en de andere mannen en het smaakte naar kippensoep. Wel lekker en speciaal dus. Ook wel een beetje zielig... 's Middags heb ik lekker wat geluierd en genixt. Eerst heb ik bij Joyce en de groep van de leerbewerking gezeten en erna bij de mensen van de rundvee. Het was wel gezellig, maar met twee is alles toch leuker! 's Avonds kroop ik om 19.30u in m'n bedje om tot vanmorgen door de wekker gewekt te worden om 6.30u. En het deed wel eens deugd, zo'n lange nachtrust...
Vandaag een halve dag gewerkt, onkruid gewied en om 12u naar huis vertrokken. Trudy die moet vandaag uit het huisje omdat er vanmiddag andere mensen inkomen wonen. Ze moest dus spullen pakken en verhuizen. En omdat ik haar onmogelijk op straat kan laten wonen, of bij Cristina in huis, komt ze lekker gezellig bij mij intrekken. Samen in het grote bed, het wordt nog gezellig....

Comments:
Leguanensoep .. ze hebben toch gewacht met het klaar te maken tot je erbij kon zijn om te proeven.
Maar het idee hé.

Vandaag komt oma thuis. En 't is grijs en zo .. mistig, regenachtig. Maar ze voorspellen toch nog goed weer, en de barometer staat goed.
En iedereen hier trouwens maar vragen hoe warm 't daar was, bij jou... geen thermometer gezien, pech.
Dag mol, tot later!
zoen
mama
 
het was hier meer dan 30 graden, nog steeds!
dat vangen wij af en toe op via het weerbericht op tv, die we soms kunnen ontvangen.. meestal zeggen ze zo iets van 32-33 graden, zowel de week voor jullie kwamen als nu, dus k denk dat da dan ook wel zoiets gaat geweest zijn...
nu kan je er lekker mee stoefen he!
groetjes
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?