zondag, oktober 23, 2005

 

vlootdagen








Dit weekend waren er vlootdagen in Curacao. Er zijn demonstraties van vanalles van de Koninklijke Marine, de Kustwacht en allemaal partners. Er komen dan ook eenheden vanuit Nederland, de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Colombia, Mexico, Venezuela en natuurlijk ook van de Nederlandse Antillen en Aruba. Er liggen allerlei schepen waarop je een kijkje kan nemen aan boord en er zijn demonstraties. Zo zagen we de vliegende en varende eenheden in actie , voerden mariniers een landing uit, zagen we een drenkeling gered worden na het blussen van de boot die gebotst was en hoe een vijandig schip overmeesterd werd. En op het einde daalden mariniers af van de Julianabrug. Een mooie belevenis die ook mooie foto's opleverde, waar ramptoeristen wel hun hartje mee kunnen ophalen.....

Comments:
Hey Veerle,
Ondertussen is het weer een tijdje geleden, maar heb ondertussen mijn schade reeds ingehaald! Je belevingen zijn echt super... Mijn jaloezie is er nog steeds en daardoor vergroot dit ook mijn heimwee naar andere oorden.
Hoe lang blijf je nog in Curaçao?
Dikke kus,
Dries
 
Hoi Veerle,
Je kaartje voor de bar is toegekomen, mercietjes. Zo hebben we nu toch versiering hé. Tot binnenkort, en we drinken er ene op. BERT x
 
Op 10 november ben ik helemal terug in het belgenland... Dan kan je me waarschijnlijk de zaterdag in de bar verwachten, maar de week erop heel zeker!!!!
Ik mis jullie allemaal wel een beetje, maar k vind het hier wel nog heel fijn, waardoor ik nog veeeeel langer zou kunnen blijven ;)
Groetjes, Veer
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?