woensdag, oktober 26, 2005

 

woensdag 26 oktober

Over exact 2 weken vertrek ik... k voel al een beetje kriebels....

Voor het moment is Trudy haar vriendje gaan ophalen die vandaag op vakantie komt en zijn liefje komt bezoeken. Ze blijven samen tot vrijdag en dan pakken ze hun valiezen en laten mij helemaal alleen. Trudy neemt dan ook de volgende week vrij om samen met haar vriendje te genieten van het eiland en elkaar. Een mooi vooruitzicht denk ik!

Er zijn dit weekend 7 kleine schaapjes overleden. Onze kleine diertjes die we de papfles gegeven hebben dus ook. Het was wel te verwachten als je zag hoe klein en zwak ze waren. Maar het goede nieuws is dat er intussentijd alweer een tiental andere kleine ukkies ronddartelen in de stal. En deze lijken wel fitter en gezonder dan die vorige! Goed nieuws dus. En de dierenarts die doet momenteel een mestonderzoek en hopelijk geven die resultaten een ziekte aan waar er dus iets aan gedaan kan worden....

Vandaag moesten Trudy en ik bij Cristina verschijnen voor onze beoordeling. Hij wou dat we op voorhand zelf het beoordelingsformulier invulden en hij vond dat hij zich wel kon vinden in onze resultaten. We zijn dus geslaagd voor hem in ons opzet. De plantjes staan er dan dus ook allemaal en ze groeien goed. Dus we kunnen niet klagen en Santa Martha ook niet. Nu nog een kwestie van het blijven onderhouden van het onkruid en de plantjes en het is helemaal geslaagd. Maar dat is een taak voor de mensen die er blijven als wij terug keren en ik vrees ervoor dat dat dan ook gedaan gaat worden....

Vanmiddag heb ik de mannen leren 'piekezot jagen' en ze vonden het erg leuk. Er viel net een hele grote onweersbui en het was kwart voor 12, bijna etenstijd dus, dus dan mogen ze wel een spelletje spelen. Maar ze verraden zichzelf telkens als ze de piekenzot trekken door te beginnen lachen of het luidop te zeggen, waardoor het spel iets minder spannend is, maar wel weer iets grappiger. Morgen probeer ik ze subtiliteiten bij te brengen. Hoewel ik daar ni echt een geschikte persoon voor ben vrees ik....

Comments:
Ik denk Veerle dat er nog een aantal mensen kriebels voelen dat je bijna vertrekt, of terugkomt, 't is maar hoe je het bekijkt!

En Trudy en Marco : 'k hoop dat het een beetje klikt met jou ook. Geniet er anders maar van, nu je nog gezelschap hebt. En kijk maar voor dat duiken ..

Allee, veel plezier nog met je piekenzot jagen. Leer 'de mannen' daarna maar manillen, dan kom ik ook nog eens af. Trouwens : zijn dat speelkaarten die je meehad van hier of hebben ze dat daar? Anders kunnen ze dat misschien ook (laten) maken, met op de keerzijde foto's van Santa Martha,om te verkopen in hun winkeltje...

Een zoen
van een blije kontente mama ... kontent met je goeie beoordeling, oef! Maar wie durfde daaraan twijfelen hé??
Daag
 
De kaarten zijn de onze,
van Brouwerij 'de halve maan' in Brugge
dus misschien laat ik die wel hier om hen te doen verlekkeren naar Belgisch bier....
 
Ja seg..
leer je die mannen én kaarten én drinken ...
Foei...
shame on you...
 
Zo kennen we Veerle hé... Mannen leren drinken, kaarten,... ;-)
Allé.. 't zit er bijna op voor je... En terugkomen met een goed resultaat... Het kan niet beter...
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?