zondag, november 13, 2005

 

Bedankt!!!!

Ik wil iedereen bedanken die het voor mij mogelijk heeft gemaakt om mij deze fantastische ervaring te laten ontdekken en ervaren. Ik heb van ieder moment genoten in het verre exotische Curaçao en kijk er met een erg tevreden en voldaan gevoel op terug. Een gevoel vol heimwee maar ook trots en blijheid dat ik dit gedaan heb.

Mijn ouders ben ik heel erg dankbaar dat ze mij deze kans hebben gegeven om deze stage in het buitenland te volbrengen. Bedankt voor al jullie emotionele, financiële, rationele, ouderlijke en vriendschappelijke steun. Bedankt voor deze ontdekkingstocht en bedankt om er ook 's nachts voor mij te zijn als ik belde. Bedankt voor alles!

Trudy wil ik heel erg bedanken voor de steun en liefde die ik van haar kreeg. Een meisje die in mijn klas zat maar die ik verder niet goed kende is uitgegroeid tot een echte vriendin waar ik in de toekomst heel mooie herinneringen mee kan ophalen en waarmee ik fantastische ervaringen heb meegemaakt. Bedankt om er altijd te zijn, in goede en slechte periodes, tijdens de slappe lach maar ook tijdens een dipje. Bedankt voor deze ervaring met mij te delen en samen met mij, hand in hand, deze onbekende wereld te ontdekken. Bedankt voor je kennis tijdens het project, je moedige antwoorden en je oppeppende woordjes. Bedankt om mijn vriendin te willen worden!!

Alle medewerkers van Santa Martha wil ik ook bedanken. Ook dankzij hen heb ik een fantastische stage beleefd. Ze namen ons - twee westerse jonge meisjes- op in hun wereld, lieten ons kennis maken met hun ideeën, gevoelens en ervaringen en leefden met ons mee. Ze beschouden ons een beetje als hun kinderen en ze hebben ons laten genieten van het mooie land, mensen, cultuur en natuur. Dankzij hen is deze stage een superervaring geworden omdat ze ons toelieten in hun wereld. Bedankt voor al jullie liefde en steun, ik vergeet jullie nooit!

Ook een dankwoordje voor mijn school Inholland in Delft. Ik wil de docenten Dier- en Veehouderij, mijn coach en Lucas bedanken om mij deze mooie stageplaats aan te bieden, hem goed te keuren en ons in redelijke vrijheid deze stage te laten volbrengen; Advies werd gegeven, uitstel werd aanvaard en moeilijk werd er nooit gedaan. Bedankt voor de mogelijkheid te bieden tot deze geslaagde ontdekkende stage!

Tenslotte wil ik ook het volledige thuisfront bedanken.
Brammetje, dat jij je vriendinnetje zomaar hebt laten vertrekken zonder er moeilijk over te doen. Gelukkig had je er evenveel vertrouwen in als ik en heeft het ons ook geen kwaad gedaan.
De familie en vrienden voor de mailtjes, brieven en reacties op deze site. Het deed deugd om af en toe iets vertrouwds te lezen en herinnerd te worden aan mijn echte thuis. Bedankt voor de lieve woorden en gebaren op voorhand, tijdens mijn verre reis en bij de thuiskomst!

Comments:
Veerle,
geloof het of niet, maar ik ben ook heel erg dankbaar :
dat je 1. die kans kreeg, 2. ze durfde aannemen, 3. dat Bram niet moeilijk deed, 4. dat Trudy meeging én dat het klikte tussen jullie, 5. dat je je zo goed voelde daar in Curaçao, 6. dat je 't goed kon vinden met de mensen daar, met de vrouwen en 'je mannen'!, 7. dat je niet naar Venezuela trok, en ... 8. dat wij op die manier de kans kregen een totaal onbekende wereld te bezoeken, en te bezoeken gewoon met de gewone mensen, niet als toerist..
En ik heb zo een heel sterk vermoeden dat we daar nog wel eens terugkeren..
Maar 't was toch ook goed je heelhuids weer thuis te zien!
Zoen
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?